سفارش تبلیغ
صبا ویژن

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

امشب دلم خیلی گرفته بیاد حرم اقا

دلم برا حرمش پر میزنه اما من نتونستم زائر باشم تازه میفهمم کنایه و حرف شنیدن چقدر سخته مخصوصا از سیما وقتی حرم امام رضا رو می بینم حالم بد تر میشه  اما کیه درکت کنه دلم برای آقام تنگ شده  اصلا کاش آقا موبایل داشت تا بهش sms   بزنم و یه  بار از ته دلم مثل یه عاشق بی هوش و حواس ( که این روزا زیاد می بینم رو موبایل هاشون خیمه زدند و sms  یازی می کنند )براش  sms   می زدم و می نوشتم :

Agha joon divoonatam…to ham mano negah bokon 

تو همین عالم بودم که یهو یکی از رفیقام که اونم دیوونه تر و بی خواب تر از من بود برام یه  sms  زده بود که متنش منو هوایی و دیوونه کرد .

متن پیام رو که خوندم اشک از چشمام جاری شد .

انگار این  sms  رو خود امام رضا برام فرستاده بود .

 

متن sms  به شرح زیر بود :

Age mikhay be emam reza sms bezani …

Va shomareye mostaghime agha ro mikhay…

Man barat migam amma vaghti be agha sms zadi

Man ro ham doa kon .

Tele mostaghime agha EMAM REZA :

YA ZAHRA-YA JAVADOL AEMME

وای این sms   منو تا سرحدّ جنون برد .

فکرش رو بکنید ...

تو این حال و هوا باشید که ای کاش امام رضا هم موبایل داشت که بتونی براش sms  بزنی ، اونوقت یه مرتبه برات  sms  میاد که اینم تلفن مستقیم امام رضاست و اونم دو جمله ست :

یا جواد الائمه ، یا زهرا

این پیام باعث شد که من این پست رو اختصاص بدم به این نوشته تا شما هم همینجوری که من با این  sms  حال کردم و قصد دارم که بعد از نوشتن این مطلب به آقام sms بزنم ، شما ها هم sms  بزنید و منو دعا کنید .

داستان این sms  هم مضمون این روایت است که :

اگر امام رضا را به جان  حضرت زهرا و جان فرزندش جوادالائمه قسم بدهید ، از درب خانه حضرت رضا ، حتما پاسخ خواهید شنید .

پس تو هم پیام بفرست و منو دعا کن که خیلی گرفتارم.

ارادتمند.....

 





      

... وسلام نامی است از نامهای خدا

روز دوم عملیات غرور آفرین والفجر8 بود که ما به اسارت دشمن بعثی در آمدیم . مار ار به همراه تعدادی اسرا با کامیون وارد شهر بغداد کردند و تبلیغات بدی نسبت به ما شده بود عده ای نیز با سنگ و زباله و ... به استقبال ما آمده بودند و ...

صحنه صحنه غریبی بود دل همه گرفته بود به یاد امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) و اسرای شام بودیم و بغض گلویمان را سخت می فشرد اما با توکل به خدا و توسل به اهل بیت (ع) به خودمان مسلط بودیم که نقشه دشمن را که شکست روحیه رزمندگان بود را نقش بر آب نمائیم و همین امر اتفاق افتاد . در همین لحظه متوجه نزدیک شدن کامیونی دیگر به سمتمان شدیم همه فکر میکردیم انها نیز اسرای دیگری هستند که مانند ما برای گرداندن در شهر آورده اند اما با نزدیک شدن ماشین و دیدن صحنه دلخراش آنروز کمرمان را شکست . نامرد ها چنگک هایی به دور داخل کامیون جوش داده بودند و بچه های زخمی یا شهید که از آب گرفته بودند مظلومانه با لباس غواصی به این چنگک ها زده بودند ، با دیدن این صحنه بغض مان ترکید همه بیاد شهدای کربلا  گریه کردیم . صحنه های کربلا از جلو چشممان میگذشت . مصطفی ، محمد ، جعفر که تا دو روز پیش همه باهم بودیم و آن مناجات ها و شوخی ها و حالا آنها به آرزوی خود رسیده بودند و جمله زیبای حضرت زینب (س) " و ما رأیت الاجمیلا"





      

 

علمدار نوشت:خدایا! اعتراف می‌کنم از اینکه خدا می‌بیند را در همه کارهایم دخالت ندادم و برای عزیز کردن خودم کارکردم حداقل در هر هفته باید دو صبح زیارت عاشورا و صبح جمعه باید سوره الرحمن را بخوانم اگر به هر دلیلی نتوانستم زیارت عاشورا را بخوانم باید هفته بعد 4 صبح زیارت عاشورا و یک جزء قرآن بخوانم و اگر صبح جمعه‌ای نتوانستم سوره الرحمن بخوانم باید قضای آن را در اولین فرصت به اضافه 2 حزب قرآن بخوانم.(تاریخ اجرا 13 مهر 69 )

 





      

 

«دهه فجر یادآور عنایات خاصه حضرت پروردگار به ملت شریف ایران و مصداق بارز آیه شریفه «إِنْ تَنْصُرُوا اللّهَ یَنْصُرْکُمْ » است، هر سال که از عمر پر برکت انقلاب می گذرد، ژرفای معارف ناب آن بیش از گذشته معلوم می شود و درخت تنومند استقلال و آزادی، بیش از پیش ثمر می نشیند .

بازگشت امام عظیم الشأن ما به میهن و پیروزی انقلاب در 22 بهمن ماه 57، رأی تاریخی به جمهوری اسلامی در 12 فروردین ماه 1358، تسخیر لانه جاسوسی در 12 آبان همان سال، هشت سال دفاع غرور آفرین از مرز و بوم ایران اسلامی ، حضور پرشور در پای صندوق های انتخابات، حماسه تاریخی نهم دی و... همه و همه برگه هایی از کتاب قطور حماسه های ملت ایران است.

پیشرفت‌های بی بدیل علمی و صنعتی، شکوفایی‌های خیره کننده در دست یابی به چرخه سوخت و تولید انرژی صلح آمیز هسته ای، تلاش های ثمر بخش در فناوری های موشکی، پیروزی های جوانان برومند ایرانی در المپیادهای علمی و رشد زاید الوصف در پزشکی در پرتو انقلاب اسلامی شکل گرفته است.

تاریخ انقلاب گواه است که تهدیدها، تحمیل ها و تحریم ها، خللی در عزم استوار ملت ایران و عهد مستحکم مردم با امام و شهیدان ایجاد نکرد، تاریخ انقلاب گواه است که این ملت، با پیروی از اصل مترقی ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب اسلامی، استکبار جهانی و قدرت های شیطانی بویژه آمریکا، انگلیس و اسرائیل را به زانو در آورد.

بیداری اسلامی و روح استکبارستیزی مسلمانان در جهان اسلام ،نشان از گسترش و فراگیری پیام انقلاب اسلامی دارد، پیام مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا و تأثیرات ژرف آن در عرصه جهانی، نشان از جایگاه اسلام و انقلاب دارد.

آری، راه همان راه است، ملت ایران به خوبی می داند که دشمنان انقلاب و اسلام، بویژه آمریکای جنایتکار لحظه ای از دشمنی خود دست برنداشته اند و با سلاح تهدید و تحریم می کوشند تا در عزم استوار ملت ایران خلل وارد کنند که ان شاء الله راهپیمایی 22 بهمن امسال بار دیگر بر این پندارها خط بطلان خواهد کشید.

 تصاویر جالب / راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در تهران

تصاویر جالب / راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در تهران

تصاویر جالب / راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در تهران

 

 

تصاویر جالب / راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در تهران

تصاویر جالب / راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در تهران

 

 

 

 

 

تصاویر جالب / راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در تهران

 

 

تصاویر جالب / راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در تهران

 

 

 

تصاویر جالب / راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در تهران

 

 

 





      

رخی از آثار ترک نمازشاید برای همینه که ترک نماز نتایج خیلی وحشتناکی داره

مثلا می دونستید کسی که یک نماز رو عمدا ترک کنه (و هیچ وقت توبه نکنه ) همه ی اعمالش حبط میشه

(رسول خدا (صلی الله علی وآله) فرمودند : مَنْ تَرَکَ صَلَاتَهُ حَتَّى تَفُوتَهُ مِنْ غَیْرِ عُذْرٍ فَقَدْ حَبِطَ عَمَلُهُ‏
کسی که بدون دلیل نمازش را رها کند تا اینکه قضا شود بدرستی که اعمالش را باطل کرده است. (جامع الأخبار، ص: 73) )

می دونستید کسی که سه روز نماز رو عمدا ترک کنه و تا آخر عمرش توبه نکنه چنین کسی حتی لیاقت نداره وقتی مرد او را در قبرستان مسلمانان خاک کنند؟

( پیامبر(صلى الله علیه وآله وسلم) فرموده اند: مَنْ ترک الصلاةَ ثلاثة ایام فاذا ماتَ لایَغْسُلُ ولایکفن ولایدفن فى قبور المسلمین.جامع الاخبار، ص71.
«کسى که سه روز نمازش را ترک کند هرگاه بمیرد غسل و کفن نمىشود و در قبرستان مسلمین دفن نمىگردد)

می دونستید مرز ایمان و کفر نمازه؟
 پیامبر(صلى الله علیه وآله وسلم) فرمودند: «فاصله بین کفر و ایمان ترک نماز است» میزان الحکمه، ج5 ص403.





      
   1   2   3      >